tisdag 9 mars 2010

Träningsplaner

I dag har jag bokat in träning för nästkommande två veckor, bra jobbat va. Nä, jag har två dejter inplanerade varav den ena är en träningsdejt och den andra vanligt middagsdate men i perfekt tid för att hinna med ett pass innan. Jag blir så glad när det funkar att snika till sig..

Lördag: SatsCorePulse kl11 i Sickla

Måndag: Spinning kl18 på Hötorget, för samma instruktör som igår. Det var ett bra pass. Måste erkänna att jag inte gillade henne från början, har cyklat några pass för Jessica men hon har så dåligt cykelstil så jag fick inget förtroende. Men det har reparerats.
Torsdag: Middagsdejt med två gamla kollegor i city - är nr29 på väntelista på PUMP-pass.
Det är en väldigt poppis instruktör, om inte det funkar får det bli gymmet eller spining

Tisdag (23e): träningsdejt med gamla kära H, vi kör CrossTraining i Sickla sene blir det förhoppningsvis thai efteråt, om inte hon måste sticka hem för att avlasta barnvakten. Hoppas att hennes man är hemma och kan passa sonen.

Får jag till det här har jag planerat två lyckade veckor med delmålen klara för träningen. Härligt!

Fick höra en sak idag av en kollega. Mysiga Anna. Att jag är en stor inspirationskälla för henne - både när det gäller träning och jobb.
Jag blir så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar