onsdag 24 mars 2010

Den här veckan började med inspiration

I måndags kväll var jag på inspiration och feelgod event med nätverket 4Good. Jag var där med några vänner. Väldigt nice!
Det var fyra föreläsare eller inspiratörer som intog scenen under två timmar.
Ebba Lindsöö - berättade om sina 800 värsta dagar i sitt liv som VD för Svensk Näringsliv
Sinrat - som jag inte kommer ihåg efternamnet på - men om jag säger komiker och DiLevas förra kvinna så kanske ni vet. Berättade om sin flykt från Iran och mycket annat bra.
Regina Lund - vet jag egenteligen inte vad hon ville förmedla.
Olof Röhlander - mental coach. Hade gått i lära hos Uneståhl. Det var tydligt. Och bra.

Igår blev det träning, lite senare än tänkt. Körde styrka rygg, axlar, armar och sen lite cykel på SATS Sickla.
Jag är väldigt förvirrad för tillfället vilket gör att jag lägger mina saker lite här och var.. Hade lämnat kvar plånboken på ICA.. och upptäckte det sent.. helt galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar