söndag 7 mars 2010

Hoppsan, nu har det gått en vecka till

Ledsen att jag varit dålig på att uppdatera, men en vecka går ju så fort!
Det har egentligen inte var mer att göra än någon annan vecka men det rullar på i rasande fart... Eller inte nåt speciellt.. det har varit något varje kväll sen i torsdags.. men, det är väl inget eller..

Denna vecka har jag lyckats med båda två träningsmål!
Känns bra! Har kört tre pass denna vecka och alla tre har blivit av på SATS. Det är inte heller så dumt. Då får jag valuta för pengarna ;-)
Två PUMP-pass med Ewa - vilket är fantastiskt bra och ett cykelpass i måndags som oxå var bra.

Veckan som kommer åker R bort på torsdag och kommer hem på söndag kväll. Ska har konferens i Sälen.. så trist... *suck* not

F och jag kommer ha det så mysigt hemma! Det känns så bra att känna att det gör mig inget om R åker bort för vi klarar oss så bra, och F är en så enkel kille. Inga problem nånstans som gör att man behöver avlastning.
Förutom för att kunna jobba då da... det behövs lite hämthjälp sånna här veckor om det går, och det gör det oftast.
De funkar oxå så bra! Det är nog inte många som har fördelen att ha alla inom en halvtimmas avstgånd och dessutm så är tre fjärdedelar pensionärer och har tid över.
Vi är så lyckligt lottade!

tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar