lördag 20 mars 2010

Jag ett Dermalogica - fan!

Har hur många produkter som helst. Dels för att dom faktiskt gör underverk med min hy, från att ha varit väldigt torr här och var och känslig för det minsta. Så har jag fått bukt på mina problem, och det är värt mycket. Tycker dessutom att den håller hyn i bra skick.
Nu är jag väldigt noga med att tvätta ansiktet med min rengörare Ultracalming cleanser både morgon och kväll. Sen kör jag ansiktsvatten i sprayform och avslutar med anisktskräm med extra fukt och Multivitamin powerfirm för ögonen..
Det ligger några tusenlappar i badrumsskåpet.. haha.. men jag hoppas att dom ska göra att jag slipper göra något fix när jag blir äääännu äldre.. eller så är jag bara bra på att lura mig själv.



Hade lite tid över igår kväll innan jag skulle lägga mig så gjorde jag en liten Dermalogica-kur. Nu använder jag ju alltid Dermalogica men jag körde ansiktspeeling och min härliga Multivitamin ansiktsmask.
Blir så len och mjuk i huden efteråt. Inte en rynka är synlig - borde nog göra detta oftare.

Klämde dessutom ut det sista ur tuben.. men ingen fara.. Jag fick nys om att Derma skulle höja sina priser från 1 april 2010 så jag har passat på att köpa både onödiga och dyra saker nu.
Eftersom jag köper från England och pundet är väldigt billigt nu så passade jag på. Fick galet mycket för pengarna!



Nu ska jag snart iväg till Krusenberga Herrgård och njuta.. tyvärr har två av tjejerna försvunnit. En på grund av SJ och en sjukdom.. Trist!

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN har jag hittat hit:).Så kul att följa er här!

    Jag förstår precis vad du menar, själv är jag ju ett Decléor-fan och skulle inte klara mig utan...

    KRAMAR i massor!!!

    SvaraRadera