fredag 26 mars 2010

Gym triathlon

Har fått en sak på hjärnan efter att ha läst Karins blogg http://www.runnersworld.se/blogs/karintri/index.htm - en triatlettjej som skriver om sin träning. Hon la ut en tävling på sin blogg.
Tävlingen gick ut på att göra ett GymTriathlon - 10 min roddmaskin, 20 min motioncykel och 15 min löpband. Man skulle fota sina resultat och maila till henne.

Jag gjorde ett försök - men misslyckades totalt.. inte med utförandet men med fotandet. När jag hade kämpat och fotat i rodden och cykeln.. så utmanade jag mig själv på löpbandet - och när jag skulle få stopp på bandet så tryckte jag stop - och vad hände då.. JO ALLT RADERADES ... kunde inte fota resultatet och hade inte ens koll på hur långt jag hunnit..
JÄvla fuckskit!

Igår kväll gjorde jag om utmaningen fast - tävlingen är över. Jag var bara tvungen och se hur långt jag skulle kommit särksilt nu när jag sett resultaten.
Så dålig jag var.. trodde jag var hyffsad.. Men NOT..

Så här presterade jag:

15 min Roddmaskin 2000m
20 min Cykel 8600m
15 min Löpband 2500m


Men inget ont som inte har något gott med sig. Nu har jag siffror att mäta mig mot.

Och.. så har jag nått första delmålet denna vecka två ggr SATS träning.
Nu ska jag bara få till en jogg eller nåt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar