måndag 1 mars 2010

Träning

Jag lyckades med SATSmålet förra veckan.
Tisdag: morgonspinning
Söndag: PowerStep

Tyvärr tog jag inte totalmålet. Hade tänkt att powerwalka eller joggat i lördgas morse, men det var för mycket som skulle prioriteras.
Men, det har jag redan skrivit om..

Nu är det bara att sikta på att klara målen för denna vecka.
Har klarat en tredjedel redan!
Var på SATS Hötorget idag och körde ett spinnpass med Pia. Har läst bloggar om SuperPia som har så fantastiskt bra pass. Och ja, det var bra. Väldigt tufft! Vilket givetvis är bra men jag tyckte hon hade trist musik. Jag vill gärna ha både och, tufft pass och bra musik (enligt min smak alltså)

Har en grym huvudvärk, vilket jag brukar få när jag tagit ut mig. Inget mesande här inte :-)

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar