torsdag 11 mars 2010

Ensamma hemma

Felix och jag är ensamma hemma nu.

Jag trodde det här skulle bli en soft helg men det verkar bli precis tvärtom. Jag hade planerat att laga en massa nyttig mat och sköna sallader.. Gjorde min favvosallad med Kräftstjärtar ett recept från FitnessMagazine. Det är massor med gott i den förutom kräftstjärtar. Avocado, kidnybönor, sockerärtor och mycket mer.. mmm..


Imorgon ska jag iväg på begravning på eftermiddagen och farmor och farfar hämtar F. När jg kommerhem på vkvällen har jag med mig ystersyster. Då blir det middag och vinto tinto.

Lördag ska jag träna - så snälla mormor tar hand om F i två timmar. Sen ska vi iväg på kvällen (förutsatt att det funkar med mormors planer) för att äta och titta på Melodifestivalen hos morfar.. och så för att slippa åka hem så sover vi över..

Jaha.. sen är det söndag. Gissar att den här helgen kommer som alla andra helger.. Rusa förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar