måndag 1 februari 2010

Linas Matkasse


I dag fick vi vår första (och kanske enda..) leverans av Linas Matkasse. Varför enda är nog för att jag är den enda i vår familj som uppskattar "bra" mat. Det ska bli spännande att se hur Kikärtsbiffar, Kokt torsk och Jordärtskocksoppa tas emot.. hihi



En stor påse med en massa härlig, fräsch och ekologisk mat levererades ända fram till dörren av vid 1930-tiden.


Förutom detta har jag faktiskt bakat semlebullarna jag skulle gjort igår och även gjort gårdagens badrumsstädning. Så skönt att bli av med allt.


Träning blev det inte så mkt av idag, men det var inte heller planen så det känns helt OK!

I veckan har jag bokat upp en massa pass, men jag får se hur jag kan få till det. Jag ska iallafall nå mitt mål.

Imorgon fyller R år så då blir det fika med nybakade Semlor och Ballerinakex. Härlig blandning va.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar