måndag 22 februari 2010

Klarade halva förra veckans träningsmål.

Var på SATS två ggr! Så jag har mina stämplar i träningskortet. Men den andra halvan - att få till totalt tre träningsdagar funkade inte. Egentligen helt OK med tanke på hur förra veckan såg ut.. men, det är viktigt att inte tillåta sig själv tänja på gränserna.. för hur skulle det se ut.. ;-) ehh..

Den här veckan blir det SATS Cyckling imorgon 06.45, sen jobba hemma på förmiddagen.Anledningen till morgonpasset var faktiskt för att jag skulle kunna säkra att komma till gymmet.

Som det sett ut idag med de kommunala färdmedlen ville jag inte riska att fastna i trafiken. Det var helt galet att komma till jobbet! Stopp överallt. Fick gå i 21graders kyla.. det var inte skönt..! Tur att det bara tar en halvtimma..

Egentligen skulle jag haft träningsdate med min gamla parhäst H som jag tränat med i vått och torrt förr. Men nu sen vi båda fått barn är det inte lika lätt att få ihop det.
Vi skulle kört CrossTraining på Sickla för att sen gå på Korat och ätit välförtjänt thai efteråt, men icke.. Hennes bihållor tyckte inte det var någon bra idé utan ville ha henne för sig själva.. grrr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar