söndag 14 februari 2010

Veckosummering

Har haft strul med uppkopplingen så det har varit svårt att komma till med inlägg. Satt taggad som bara den i fredagskväll och försökte men icke..så irriterande.

Har fått till träningen även denna vecka!

Torsdag spinning 55min SATS Sickla
Lördag jogging 40min runt Hammarbysjön
Söndag spinning 55min SATS Sickla

Är extra nöjd med joggen. Det var ett tag sen sist. Och faktiskt har jag mest blivit hindrad av kylan. Sist jag var sugen på att ge mig ut var det minus 16grader så då gav jag upp.. men igår var det bara minus 5 så det var vårkänsla. Väldigt härligt pass.
Körde intervaller, eller kanske snarare fartlek längs rakan på norra sidan som är så dödens trist att springa.. men det gick vägen. Rakan försvann innan jag hann blinka.

Sen var det tjejmiddag hos M igår. Vi brukar köra nån aktivitet först så våra långväga gäst får ut lite mer än middagen, lite längre date helt enkelt.
Startade på Nationalmuseum - jättetrevligt - men jag tror vi var nog mest intresserade av fikat.. ;-)
Sen till Enskede och en supertrevlig middag med mycket vin. Jag var väldigt vinsugen!
Det kändes i magen i morse.. hua vad surt.
Låter som jag drack väldigt mycket.. men så blir det ju inte längre.. jag tål ju inget.. Lika bra det!

Förmiddagen spenderade jag och mina härliga killar i Ågesta på friluftsgården eller vad man kallar det. Vi hade med oss snowrazer och ryggsäcke med varm saft.. Fast F hade nog helst velat att vi gick ut själva och han skulle sitta kvar i bilen.. hihi.. en sån son..

Ha en fantastisk fortsatt Alla hjärtans dag!
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar