onsdag 24 februari 2010

Floden jakob, floden jakob..

sjunger Felix för fullt i badrummet och har med sig sin gitarr ;-) Han är för söt min minsta älskling.. Floden jakob.. det är så gulligt så jag dånar..
Är rätt duktig på att rätta honom i vanliga fall, rätt eller fel jag vet inte. Men det här var jag tvungen att låta bli..
Vet inte riktigt om han fattar vad "broder" är eftersom han inte har haft turen att få några syskon ännu..

Körde min morgonträning igår!
Det känns att jag har börjat spinna mer frekvent, jag har bra ork nu. Borde egentligen tränat nu ikväll men latmasken tog vid. Och imorgon är det föräldramöte på förskolan så då lär det inte bli något heller.
Söndag är inplanerat i alla fall. Men vi får se.. kanske nånting på fredag när jag har tagit semester för att få tid för mig själv.. (läs tid att shoppa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar