lördag 27 februari 2010

Sociala medier - social påverkan - det funkar!

Läser ett gäng träningsbloggar för att få inspiriation, och det får jag i massor! Det handlar både om personer som har som mål att gå ner en del i vikt, eller att springa marathon, köra thriathlon eller dom här personerna som springer typ 11 mil på en dag..
Helt galet mycket bra inspiration, och jag vill träna mest hela tiden och även skulle jag vilja hänga med dessa sköna personer. Men, det funkar liksom inte. Jag har inte så mycket tid så jag får nöja mig med att ta deras inspriation och göra till min.

Det var nu inte det jag tänkte på denna gång, det jag tänkte på var hur smart det är av de leverantörer av träningskläder som låter "kända" träningsbloggare testa deras kläder, och rescensera i bloggen. Så smart!


Jag har redan gått på det, nu är jag ju inte så svårlurad.. Det räcker oftast med att skriva Nyhet och att det är ett varumärke jag gillar så är jag torsk.

Den här gången läste jag om ett par träningstrosor och sportBH av märket Röhnisch - ett märke jag faktiskt varit på men gett upp för jag har inte gillat kläderna de sista åren.
Var och skulle köpa en träningsBHn och fick syn på trosorna och tänkte - va fan.. jag har fått lön och jag vill unna mig själv lite nya prylar.
Sagt och gjort köpte dom! Och dom var fantastiska! Måste köpa fler!


Har inte hunnit med någon träning idag. Men imorgon blir det Power Step i Sickla.
Idag har jag bara damsugit, storhandlat och skurat badrummet..;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar