onsdag 10 februari 2010

Latmasken fick bestämma

Onsdag kväll, och jag har inte hunnit träna nåt ännu.
Inte så konstigt kanske - kom hem sen både måndag och tisdag.
Och idag då.. är helt färdig när jag fått Felix i säng och jag är färdig med allt.. då är kl 1930 - har svårt att ladda om då..
Fast jag vet att då är det inget bättre än att gå iväg och köra lite - bara att jag får för mig att jag inte har någon ork kvar.
latmasken i mig fick bestämma. Kvar hemma blev jag.

Imorgon blir det träning ialla fall!
Tänkte ta mig till något av citygymen som ligger inom rätt kommunikationsradie men helt galna väntelistor.. 38 på väntelista! - galet.
Så tillbaka till SATS Sickla Spinning kl18, har oxå planerat in spinning på söndag kl16.

Få se om jag lyckas få in det tredje passet oxå. Eller.. lyckas och lyckas.. vilja heter det visst.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar