lördag 6 februari 2010

Lördag kväll


Jag sitter ensam i köket med tända ljus, har just ätit middag, har rött vin i glase och älskade F sover. Mannen är på galej så jag är solokvist! Och jag är inte ledsen för det.. det är så lyxigt!
Middagsreceptet hittade jag på en juste matblogg Superfood på svenska.

Har varit på SATS Sports Night under förkvällen, hade förväntningar och dom uppfylldes inte. Träningspasset var OK men jag tyckte det runt om kring kändes lite fånigt. Fast ett träningspass kan jag räkna mig tillgodo ialla fall :-)

I går morse blev det spinning som planerat. Härligt! Jag tycker det är halvjobbigt att trycka upp puls i intervallerna vid den tiden på morgonen, det är förhoppningsvis en träningssak.
Redan idag lördag har jag nått veckans träningsmål!
Får se hur det blir imorgon, har bokat ett pass söndag em på Sickla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar