onsdag 17 februari 2010

Jag glömde koden...

I dag när jag skulle till Bankomaten så hade jag glömt koden.. helt galet! Jag har haft det här kortet i flera år, använder det relativt flitigt med kod eftersom jag har chip. Det var bara blankt..

Ringde Roger så fick han hämta ut pengar till mig. Vi ska på konferens i två dagar och då kan det vara rätt bra med lite cash. Den här veckan är det fler roliga saker som händer.

Torsdag och fredag - Kolmården med jobbet
Lörsdag - R och jag ska på Rival och se "Kvarteret Skatan" sen ut och äta
Söndag - förhoppningsvis ett träningstillfälle - har bokat spinning, men jag är nog 15 på väntelista. Och de som ev bokar av gör det en timma innan

Har redan hunnit med ett pass denna vecka. Körde PUMP i tisdags, och det var så tråkigt. Instruktören lyckades inte få mig att vilja snarare tvärtom. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar