torsdag 4 februari 2010

Två rätter lagade av Linas..

Nu börjar det blir dags för utvärdering av Linas matkasse, vi har iof inte hunnit att laga så många maträtter, bara två än så länge och tillråga på allt så är det mannen som fått laga båda.
Igår var det Chicken chutney med matvete och physsalissallad och idag blev det Persiljekryddade Wallenbergare med kokt potatis och rårörda lingon.

Jag gillade gårdagens kyckling, särskilt som jag kom hem efter ett 75-minuters spinningpass och var tokhungrig.Hade varit väldigt snål mot mig själv när jag satte ihop gårdagens matlåda.. det kändes under passet, trots att jag ätit mellanmål.
Wallenbergare är egentligen inte min grej.. men det var gott.

Spinningen körde jag på SATS Hötorget, har inte varit där på väldigt länge. Jag tror det är åtta år sen.. det var lite skillnad. Lite fräschare.
Brukar ta mig till stan och träna en dag i veckan för att få köra för bättre instruktörer - men gårdagens pass blev en besvikelse. Killen som skulle köra var sjuk! Och det var en väldigt trist vikarie... synd men vad är väl en bal på slottet..

Imorgon blir det spinning 06.45 på SATS Sickla, orkade inte gå och träna ikväll. Det har varit nåt varje kväll i veckan så jag vill bara vara lite..

På lördag blir det SATS Sports Night på Globen. Ett träningspass med väldigt många deltagare. Det ska bli kul och se vad det är för nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar