söndag 31 januari 2010

Full rulle..

Så då var den här helgen över.. Det går så fort att man knappt hinner att blinka.
Igår hade jag en trevlig em med min svägerska på stan. Vi skulle träffats vid lunchtid för att fika och göra NK, sen skulle vi gå på bio och äta.
Men det blev inte riktigt så - hon har hur mkt som helst på jobbet och var tvungen att spendera några timmar med jobb.

Jag åkte ialla fall in till NK och flummade lite, åt snabblunch på Blueberry beståendes av en fantastisk smoothie - som jag blev härligt blå av efteråt.. och en Sesambar, smarrigt värre! Kollade in kalorimängden på Sesambaren, 448kcal - som en hel måltid!
Men men.. vad gör det. Det var lördag och då är det tllåtet att inte tänka på samma sätt som vanlgit.
Fikade lite senare på Akademibokhandeln och lyssnade på Ebba Lindsö som har skrivit en bok om hennes karriär, och tiden som vd för Svenskt Näringsliv. Intressant.

Idag har jag gjort nästan allt jobb jag ska hinne med på en helg.. men jag är inte riktigt hemma ännu.
Två saker kvar som jag är för trött att utföra. Baka Semlebullar till mannens födelsedag och städa badrummet. Det får vänta till imorgon. Orkar bara inte.

Den här veckan har jag nått träningsmålet!
Tre gånger träning och två ggr på SATS för att fylla i kortet.
Torsdag: PUMP - SATS Sickla - med Ewa som är kanoninstruktör. Hon vickade.
Lördag: hemmaträning med gummiband (F undrade vem det var som flåsade så i hallen.. ;-)
Söndag: Power Step - SATS Sickla - idag var klassen mkt flåsigare än sist. Helt OK.

Men, jag vill ha in minst en klass spinning i veckan för att hålla flåset uppe. Får jobba på det till nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar