måndag 18 januari 2010

Helgen

Det har passerat en helg, och en måndag morgon..

Det har varit en bra helg, som vanligt. Inledde lördagen med ett besök hos Ki för en totalrenovering.. Plock och färg för bryn och frans, samt ansiktsbehandling. Velly najs.
Sen var det speedshopping i Sickla för att köpa alla småprylar som behövs inför min och Rogers resa till Österrike. Det sista jag skulle göra var att ta Apoteket - men då sprack schemat. Dom hade stängt hela lördagen för rebranding. Nytt bolag skulle in dagen efter.. så frustrerande..

På söndagen blev det ingen PUMP.. *grrr* jag som jobbat så hårt
med att vara klar för att kunna köra men nähä... så arg!
Istället blev det POWER STEP på eftermiddagen - den klassen var helt OK någon helt annat än jag förväntat mig.
Men även denna vecka har jag nått mitt mål om tre ggr/vecka träning!

På SATS har man även denna termin ett kort där man kan få en juste väska om man har tränat 2ggr/vecka i 12 veckor. Satsar på att komma i mål denna gång.

Imorgon ska vi lämna bort Felix till min pappa, och på onsdag morgon åker jag och Roger till Österike - det ska bli väldigt härligt! Vad jag kommer att sakna min lilla älskling! Vi är borta onsdag till måndag. Förhoppningsvis om det inte blir några förseningar kommer vi att kunna hämta Felix på måndag.

Om jag inte hinner blogga imorgon så hörs vi inte förrän om en vecka. Har inte löst det här med mobilblogga.
Ha det bra! För det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar