torsdag 7 januari 2010

Torsdag och VAB...

Såg fram emot att gå till jobbet idag! Både för att det är mycket som ska göras men oxå för att komma tillbaka till ordningen..

Men icke.. Felix har haft en hemsk hosta de senaste dagarna och jag kunde inte släppa iväg honom. Han verkar inte sjuk i övrigt - bara väldigt mycket hosta. Fast - efter den mer intensiva leken på förskolan kanske han varit helt slut efter nån timma.

Ja, ja vad är väl en bal på slottet.


Tur att jag har min BlackBerry.. jag är beroende av den. Kan läsa mail när och var jag vill.. inte bara till fördel kan sägas...;-)


Det blev träning igår! Så skönt!

Körde en halvtimma på bandet. Och sen några rumpövningar som jag hittade på Gym Glams hemsida. Avslutade med mage och ländrygg på boll.

Är helnöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar