lördag 9 januari 2010

Härliga lördag!

Det ärså skönt med helg! Jag har dessutom tur att ha en man som vaknar väldigt tidigt på morgonarna vilket gör att jag kan snika åt mig någon extra timma i sängen. I morse gick jag upp kl 08 - vilken superlyx!

Den här lördagen bjöd på ett fantastiskt väder så R åkte iväg och skidade ett tag. Sen var det min tur - egentligen borde jag gjort detsamma - men jag är mer sugen på gymmet när jag tränar själv. Skulle egentligen vilja göra båda. Men, det var gymmet som vann. Eftersom jag måste prioritera.

Dagens träning
30 min på löpbandet i intervaller.
Core-träning efter ett program jag hittat på GymGlams blogg.

Hade tänkt köra PUMP imorgon, men vi måste få ut sonen. Han blir helt galen. Skrik och gråt, till slut får vi nästan lyfta ut honom. Det är inga problem på vardagarna när vi går till förskolan, men hemma då är det helt kört. Undrar om vi är för tråkiga helt enkelt. Han vill inte gå till backen och åka pulka med dom andra barnen.
*suck*
Hoppas det är 3årstrotset.

Det får bli gymmet imorgon igen. Ska försöka hitta nåt bra cirkelprogram om jag inte kör något av mina gamla helkroppsprogram i maskinerna.

Hörs en annna dag!
tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar