onsdag 13 januari 2010

Trötter...

Det har varit mycket idag.. dessutom själv med Felixen då mannen är bortrest. Inte för att det är speciellt jobbigt men ibland är det bara mycket att fixa helt enkelt, vi har lite pyssel imorgon eftersom förskolan stänger tidigare och har stängt fredag.
Snälla morfar hämtar! Sen får jag skynda hem för att köra F till farmor och farfar så han kan sova där för att spendera fredagen med dom.

Jag hade planerat träna ikväll. Något av mina hemmaträningsprogram, men just nu är jag så trött, så trött.. Snacka om att banga.
MEN ett av målen för året är ju att hinna med minst tre träningspass i veckan och hittills är jag på ett. Hade bokat Jessika Alvéns (Spark i baken) lunchpass på Hötorget imorgon - men jag inser att det tar alldeles för lång tid att köra över lunch, särskilt som jag inte kan vara kvar längre på jobbet imorgon.

Vilken tur att Sickla hade platser kvar till morgonspinning fredag 0645..
Sen blir det förhoppningsvis PUMP på söndag. Annars blir det något annat lite senare. Mannen tycker jag förstör hela dan genom att gå på pass vid 1030 en helg. Vilket iof är sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar