tisdag 12 januari 2010

Salt gröt..

I morse tabbade jag mig när jag skulle göra min gröt. Det fanns inget salt i saltkvarnen så jag tog det stora saltpaketet och skulle hälla på lite.. men samtidigt pratade jag med mannen och ooopps.. så rann det till. Trodde jag fick det mesta i handen (som jag höll över gröten) - men icke.. och eftersom jag var stressad så orkade jag inte göra ny gröt.

Dagens frukost: salt gröt med nötter och lingonsylt.. mums... NOT

Är lite sur på SATS. De sista veckorna när jag har varit på pass så har inget av dom börjat på angiven tid. Alltid fem minuter senare, och tillråga på allt så förlänger dom då inte passet med fem minuter utan det blir kortare.. *grrr*
Var på Zenit igår och körde CORE och SpinnPulse - samma sak hände på båda passen!
När passet börjar ska instruktören sitta på sin cykel - eller åtminstone köra igång passet.
Sånt gör mig galen!

För övrigt så var det väldigt skönt att träna igår!
COREn blev ett bonuspass, eftersom Spinningen började kl18 - så hade jag möjlighet att klämma in det oxå.
SpinnPulsen - blev ett grymt pass. Inte för att instruktören egentligen var så inspirerande. Men, han hade bra musik och ett bra upplägg och att jag äntligen har hittat rätt maxpuls gjorde att det blev så maxat.
Så nöjd!

Det tråkiga är att jag inte hann träffa min Felix igår kväll. Men det gjorde jag imorse. Min älskade lilla sötis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar