onsdag 27 januari 2010

Träning när då?

Idag är det onsdag och jag har ännu inte hunnit att träna denna vecka. Det har varit lite mycket, inte för att man ska skylla ifrån sig.. men.. efter att ha kommit hem från kortsemeter i måndags så är det en del som ska fixas.. och när allt är gjort och klockan är närmare 21 så har liksom all ork försvunnit.

Men imorgon har jag bokat PUMP kl1930 så jag körde iväg mannen ikväll för att handla på ICA för att jag ska kunna träna imorgon.. egoistiskt eller?!
Då har jag iof hämtat Felixen, lagat mat, tvättat och betalat räkningar.. avbeställt min prenumeration på I Form som jag tycker är så där men bara tog pga att man fick en Mp3-spelare.. jag som inga har.. ;-)

Målet är fortfarande att hinna träna iaf 2ggr denna vecka - gärna 3. Men jag tror att det blir svårt att få ihop schemat. Jag försöker alltid gå hem varje dag från jobbet - det blir en lyckad vecka 2.5h promenad. Inte helt illa. Trots att det sägs att kroppen behvöer 30min/dag minst..
Ja, ja.. skit i allt dåliga samvete.. lite är bättre än inget.

Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar