fredag 8 januari 2010

Street Dance...?



Jag och kollegan har pratat om att börja dansa Street.. Mest för träning alltså, och att det förmodligen är jäkligt kul träning..


Vi hittade en kurs som startar om två veckor, och man kunde testa en klass innan man bestämde sig till en billig penning - 200kr. Helt OK med tanke på att en hel termin kostar rätt mycket.


JU mer jag tänker på det desto mer känner jag att jag kanske är helt malplacerad.. hur länge sen var det inte sen jag dansade?
Måste försöka gå på ett danspass, eller funkpass under närmsta veckan och se hur mycket jag suger ;-)


Imorgon och på söndag måste jag få till träning! Är enormt sugen nu! Men det gäller att väjja för dåligt samvete och allt annat jag vill göra. Fast just nu känner jag att jag måste prioritera min träning.
Måste passa på att ta mig till POP imorgon och byta mössan jag köpte till Felix idag, den var lite stor.. Köpte en sån där stor och ordentlig mössa till lilla mannen nu när det är så kallt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar