fredag 15 januari 2010

Skrivbordsfrukost


Jag gick upp 0530 imorse för att ta mig till SATS Sickla och köra
morgonspinning 0645 i 45min!
Helt klart en prestation - med tanke på att jag först får gå 15min för att ta mig dit. Men, det var ju inte så kallt idag..
Här ser ni min frukost som jag dukat upp på skrivbordet. Upphetsande värre..

Felix har sovit hos farmor och farfar därav att jag passade på att träna.. istället för att sova.. eller vara på jobbet 07 som jag faktiskt gillar.

Passet var helt OK men jag är inte van att köra så hårt på morgonen så jag måste erkänna att jag veknade efter ca 30min - men jag körde ändå på så jag gjorde definitivt inte ett dåligt pass.
Körde lite Core efter - blev mest mage eftersom jag har ont i ländryggens vänstra sida för tillfället.
Ska boka PT-tid för att få rätsida på det. Fick en timma av mina tjejkompisar när jag fyllde år. Den ska utnyttjas nu till att få hjälp med träning för ländrygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar