måndag 26 april 2010

Tack för att jag får uppleva det här idag!

Vilken fantastisk morgon det varit!
Startade upp med Yoga 0730 med denna fantastiska utsikt (minus mina tår..) till Malin Bs härliga stämma. Fick med mig yster syster. Det var en sån energikick!

Sen åt vi en härlig frukost med mycket frukt! Det är så nice när någon annan skalar frukten åt en..

Efter det körde vi en PowerWalk längs strandpromenaden! Lagom tempo och en del jobb för benen i sanden.

Och till slut.. Nu är klockan 11 och vi ska bara vara på stranden idag. Vi avbokade trippen till Palma för att få en skön och stressfri sista dag i Alcudia.
Gårdagens marknad i gamla stan stillade shoppinglusten!

Tack för att jag får uppleva det här idag!

2 kommentarer:

  1. Behöver jag säga att jag är mäkta avis??? Låter som en helt underbar tripp. Stor kram till dig och lillasystern

    SvaraRadera
  2. Halloj tjejen! Den var helt kanon trippen!
    Det kommer bli en ny tripp i höst, fast då en hel vecka. Jag ska jobba på förhandling med mannen. skickar iväg honom på golfresa kanske..
    Vi hörs snart!
    Många kramar

    SvaraRadera