söndag 11 april 2010

Lite småbakis..


Mitt nyttigare kvällsmarr. Morötter och äpplen med LINAS goda Hummus. Måste erkänna att jag är lite småbakis efter gårdagens tjejmiddag.
Det var såå trevligt! Ja, ni kan ju läsa nedan att vi körde Spotify och hade önskelåter. Skitkul!
Vi blev så inspirerade att vi till och med bokade biljetter till Mamma mia som går i Globen den 23 oktober!

Tack tjejer för en härligt dag igår! Och Tack Pernilla för ett väldigt kul Dansaerobic-pass!

Jag tog bilen för att hämta F som fått sova hos min mamma eftersom R drog iväg till USA igår på sin tripp. Kände att jag nog inte borde köra.
Så jag ringde svärföräldrarna för att kolla om vi inte kunde få åka med dem till stora kusinens 8-års kalas. Och det fick vi.. Så skönt!
Känns lite jobbigt att behöva köra när man inte riktigt känner sig OK..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar