torsdag 29 april 2010

Back on track?

Nu har jag kört första riktiga passet efter både Rogers och min resa.
När R var borta hade jag fullt sjå att hinna med allt.. Nja, så farligt var det förstås inte..rätt enkelt eftersom jag fick så mycket hjälp.
Men det blev aldrig tid för träning, och då räknar jag inte in mina promenader på väg hem från jobbet.

Denna vecka:
Måndag: morgonyoga och PW (Mallis)
Onsdag: promenad ToR jobbet (50min)
Torsdag: promenad R (25min) och Jogg+mage/länd/armhävningar (40min)

Jag inser att jag måste ta tag med min målformulering NU. Behöver verkligen mina mål!

Plan för resten av veckan:
Fredag: promenad minst en väg
Lördag: jogg
Söndag: styrka eller kanske spinn

Nu ska jag duscha och frossa i mina träningstidningar..

Tjing tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar