torsdag 22 april 2010

Shopping!

Idag tog jag mig till stan på lunchen för att klara av lite småshopping inför den eventuella Mallorca-resan på lördag.

Skulle köpa hårspray, eye-make-up-remover och ansiktskräm. Vilket jag oxå gjorde MEN jag fick även med mig lite fler saker.. Som ni ser på bilden. Ska man Yoga och Jogga är det väl bäst att man är snygg eller..

Har varit sugen på den härliga Yoga-tröjan länge och även dom glansiga rosa shortsen.. Men jag kanske är för gammal för sånt.. Nä det är jag nog inte så länge jag håller i träningen.

Träning och träning den här veckan kan jag än så länge inte skryta med mer än promenad hem två gånger. Känns klent. Har dessutom inte varit så duktig med maten heller.
Men allt är relativt.. Så hyfsat bra har jag nog varit i alla fall!

Imorgon vid lunch får vi veta om det blir resa av eller inte. Hoppas! Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar