fredag 9 april 2010

Somrig njutning


Foto: Arla

Var och handlade igår kväll. Förbereda kylskåpet för att R ska vara borta i 10 dagar och vi ska slippa fixa med handling.. inte för att det är så jobbigt men ändå ;-)

Och vad hittade jag då - jo jordgubbar till ett vettigt pris ska jag väl tillägga.. för annars kan man nog alltid köpa gubbar.

Så idag efter middagen blev det jordgubbar med vaniljglass!
Jäklar vad gott!

Imorgon åker R iväg och F ska vara hos mormor och jag ska ha tjejdag med dansaerobics, lunch, shopping, fika och sen middag hos systeryster. Det ska bli riktigt nice!

Så när morgondagen är över så har jag klarat veckans båda träningsmål!
Det blir spännande att se hur det går nästa vecka. Jag kanske kan få lite dispans av mig själv.

Förresten så kom jag på att jag faktiskt promenerat tre gånger hem från jobbet denna vecka.. Extra plus i kanten!
Det kommer bli en del i mitt nästa mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar