tisdag 20 april 2010

Äntligen hemma!

Nu har vi äntligen fått hem R!
Han har fått åka runt lite i USA men det kunde det nog vara värt för att komma hem idag. Med tanke på att dom återigen ska stänga Arlanda så hade det kunnat ta några ytterligare dagar om detta inte hade funkat.

Men, värre kanske det är med min resa till Mallorca på lördag.
Jag, Annika och två andra vänner ska åka till Mallis på en helgtripp med runt 140 andra tjejer.. vilket stim det kan bli..haha..

Vi är med i ett feelgood-nätverk www.4good.se som har satt ihop denna resa.
Lördag till tisdag med Ving, och vi ska bo på Sunwing Resort i Alcudia.
Det kommer bli morgonyoga med Malin Berghagen på stranden varje dag, sen finns det SATS-pass att gå på i deras anläggning. Men jag hade tänkt mig morgonjogg före morgonyogan, om det inte blir för mycket Cava på kvällarna förstås..

Så jag hoppas, hoppas verkligen att det ska bli av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar