söndag 2 maj 2010

Någon sorts frid...


Har läst ut Någon sorts frid av Camilla Grebe och Åsa Träff - deckarsystrarna.
Väldigt bra bok!
Spänning mest hela tiden, jag hatar böcker som blir långsamma och förutsägbara. Men inte denna.. trodde jag kunde räkna ut vem det var.. men icke..

Super! Läs den!


Och hur har det blivit med träningen då.. Mja..
Jag och F var ute på förmiddagen, tog oss till Sickla han cyklade och jag gick.. inte så mycket med träning, men jag rörde mig iallafall.

På eftermiddagen tog jag cykeln tillbaka till Sickla för att köpa den Softchelljacka jag tittade på i förmiddags till F. Som vanligt blev det lite till :-) Gick in på Bookbinders och skulle köpa ett block, och kom ut med en väska och block.. Hade spenderat 700 mer än planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar