fredag 21 maj 2010

Hjärtarmband

<<HjärtarmbandMissDee.jpg>> Jag har passat på att göra lite morgonshopping! Det är förrädiskt med nätshopping - det går så snabbt!

Läste en blogg och fick se ett fantastiskt halsband i silver från Miss Dee. Hittade en sida www.honeyimhome.se som hade en hel del kul.

Hittade det här superfina armbandet och passande ärhängen till. Tänkte.. det är ju Mors dag snart, så det är väl bäst att passa på. Det är jag värd.. eller hur :-)

Jag blev kär helt enkelt, och saknar mitt andra fina armband som jag köpte hos Aviva&Sofie som jag lyckats tappa bort.. hoppas hoppas att det ligger bakom någon byrå eller nåt så jag hittar det snart...

Ikväll är det tjejmiddag med Cava och Rosse på balkongen! Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

  1. Tack för idag:). Hoppas ni har en rolig kväll med mycket skratt och dricka!. Blev lite rosé hos oss också idag, mycket gott. KRAM

    SvaraRadera