söndag 23 maj 2010

Helgsummering

Nu är hegen över igen! Det går så jäkla fort! Blir galen varje gång - alltså varje helg! Vill ha mer av allt!

Helgen började i fredags med nice tjejmiddag på balkongen! Vi drack rosse fram till halv tolv! Så nice!

Lördagsförmiddagen startade med ansiktsbehandling hos rara Kristina. Alltid bra! Men eftersom jag druckit lite vin dan innan hade jag sköön huvudvärk oxå.

Lagom till att jag kommit hem och kastat i min lunch (rester från tjejmiddagen :-)så bar det iväg till Andys i Sickla, Felix var bjuden på kalas. Han var lycklig! Finns inget roligare än att gå på kalas, och Andys är nummer ett.
Jag var rätt nöjd oxå, för det finns en Waynes som föräldrarna kan handla på i anslutning :-). JätteLatte!

Vad gjorde R då da kanske ni undrar. Jo han hängde på grannen som köpt båt en liten sväng. Fjäderholmarna för att köpa glass typ.. Vad är det mot kalas på Andys...

Veckans träning:
4*promenad (jobbet)
1*jogg
1*spinn
1*powerwalk med utfall/benböj

Inte helt nöjd med sista passet som skulle vara "två sjöar" i morse men regnet fick mig att fega ur. Sen blev allt snett.
Men nu är det ny vecka och nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar