torsdag 6 maj 2010

Mindful parenting

Var på ett av 4Good's frukostföreläsningar i morse. Mindful parenting - helt OK föreläsning men en supergod frukost från Blueberry.
En macka som var rent ut sagt skitgod, sen blåbärsmoothie och en Pago-smoothie.
Tyvärr hade dom missat kaffet men som tur var fanns det kaffeställe mittemot.. Tror ni det var kö.. Nää ;-)

Bilden visar mina anteckningar och den fina blomman bredvid har Felix gjort till mig.

Sköna Felix har planterat på förskolan. Alla barn fick frön att sätta i var sin kruka sen frågade man varje barn vad dom hade planterat.
Felix hade planterat en HIPHOPare..! Jag fick kämpa för att inte garva på mig!

Det ska bli kul att se hur en ekologisk Hiphopare ser ut.. :-)

Träning .. Mmm.. Vad är det?
Var i Karlskrona tisdag och onsdag. Och idag då.. Skulle joggat men R är på galej..

2 kommentarer:

  1. Hahaha, lova att du visar en bild på den ekologiska hiphoparen sen:).

    Glömma kaffet???? Låter ju inte riktigt klokt säger jag som bara måste ha en kopp på morgonen.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska jag göra! Det ska bli väldigt spännande.. jag misstänker att den kan vara "nyponlik"..

    SvaraRadera