måndag 31 maj 2010

Det är mycket just nu...

därför har jag inte varit så frekvent som jag önskat.. Men ibland slår jag till med samma inlägg två gånger, det är väl bra ;-)
Det ser ut som det inte går iväg från telefonen, och då trycker jag iväg det igen.. sen blir det dubbla Hiphoppare.

Helgen som gick var fullt ös som vanligt! Det är fullt ös mest hela tiden. Idag var jag så trött på jobbetkände mig, som en zombie gick omkring i dvala mest hela tiden. Stackars F fick inte gå till parken efter middagen för jag var såååå trött..

Veckan som gick var en bra träningsvecka:
5*promenader till/eller från jobbet
3*jogg varav en längre
1*spinning

Nike+
Nu ska jag bara kalibrera sen kan jag köra för fullt. Men det känns inte helt lätt att hitta en 400 meters sträcka utan att åka till en idrottsplats.
Jag längtar efter att komma igång för jag tror det kommer att bli en stor sporre att kunna utmana mig själv.

Undrar hur många gånger man måste springa, eller hur långt tills dess att man blir en "löpare". Alltså en sån som inte kan leva utan att först ha fått sprungit x antal kilometer.. Det tar tid gissar jag, men snart borde det kännas lite lättare.

Nu ska jag surfa in på Adlibris,eller Bokus och köpa "Livskraft i vardagen" med Eva Forsberg Schinkler.. Den där ayurveda-grejjen jag pratade om tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar