torsdag 23 september 2010

Vardagslyx - ensamma hemma

Felix och jag är ensamma hemma!
Riktigt skönt att för en gångs skull få vara för sig själv lite. När Felix gått och lagt sig 1930 så har jag det såå skönt.

Datorn i knät, TVn på och äter glass.. ingen ser mig så det är ungefär som det aldrig har hänt. Glassen alltså.. ;-)

SATS har även denna termin Motivationsstämpelkort - träna 2*vecka/12 veckor och få en present.. Töntigt - men jag är på även denna gång.
Det är bara att inse att jag behöver motiviation.

Målet är
träning 3*vecka
promenad till/från jobbet 3*vecka

Den sista är lite svårmotiverad för tillfället när det regnat mycket och jag köpt busskort... och haft höga klackar, och varit så trött...

Eeeeh - det stora problemet är alltså att LATMASKEN har tagit över!

Imorgon är det hemmajobb och jag tänkte ta en lunchjogg.
På söndag har jag bokat PUMP 1030

I tisdags körde jag Tour de France på SATS Zenit.. en nära döden upplevelse med tanke på att jag bara varit igång och tränat i en vecka efter min förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar