måndag 21 juni 2010

Jordgubbar, bubbel och träning

Det är vad jag ägnat mig åt i helgen. På bilden ser ni mig igår 07.15 på väg ut på en joggingtur för att rädda upp veckans usla träningsdos!

Som faktisk så här söndag kväll får ett OK!
Veckan som gått:
Promenad*5
Träning*2

Jag visade redan i fredags jordgubbarna.. Det har blivit frukostar med keso och jorgubbar, jordgubbsBellini (mindre lyckad), Balsamicomarinerade jordgubbar (till en fantastisk vit chokladmousse) och så lite jordgubbssmask här och var..

Som ni säkert förstått så var det middag på G i lördags. Vi började kl15 med jordgubbsBellini sen fortsatte vi..till midnatt i ett härligt tempo. Det var gott med vin helt enkelt.
Det här var egentligen en tjejmiddag - men varje sommar brukar vi ta med killarna och köra en grillning. Vilket är supertrevligt!
Tyvärr blev vi inte fulltaliga i år då både Pernilla och Camilla hade andra planer. Jättetrist Men vi får köra hos mig i höst igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar