söndag 17 oktober 2010

Utmaning att få ihop det

Nu har jag precis lyckats med veckans träningsmål!
Lite utmaning att få ihop det med två resdagar denna vecka och två dagars VAB på grund av Vattkoppor.

Torsdag: Pump
Lördag: jogga + stretch 60min
Söndag: Sats Energy

Promenaderna har det blivit dåligt med men jag promenerar så fort jag får tillfälle.

Nästa vecka blir dubbelutmaning att få ihop det..
Roger är i Göteborg tisdag-onsdag och jag har date med Maria på Nalen på måndag. Så även dennas träningsvecka börjar på torsdag med Pump.
Sen har vi MammaMia på lördag och Friskis-pass vilket ska bli super!
Men jag behöver få till ett till Satspass denna vecka, eftersom jag "måste" få till två per vecka för att vara med i motivationstävlingen. Och det måste jag ju:-)

Bu kan det ju tyckas att det är väl inget problem att få till det Men faktum är att R tycke jag gör lite för mycket saker och inte är hellycklig över att jag vill träna på helgen... Så det är inte utan dåligt samvete jag går iväg på de flesta av mina pass.

CU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar